fbpx

Gyakori kérdések (GYIK)

Ha elakadtál valahol a jelentkezés és a kurzusok befejezése között, kezdd itt a böngészést, nagy valószínűséggel megtalálod a megoldást

A kérdéseket és válaszokat folyamatosan frissítjük, az aktualitásoknak és a beérkező kérdéseknek megfelelően.

Tartalomjegyzék

Tartalomjegyzék

A leggyakoribb problémák, kérdések, elakadások

Összegyűjtöttük a leggyakrabban felmerülő kérdéseket, problémákat a kötelező mérlegképes könyvelői kreditpontok megszerzése kapcsán, melyeket az e-learning működése során tapasztaltunk, vagy hallgatóink kérdezték tőlünk.

Lapozd végig a kérdéseket, ha nem találsz választ a problémádra, vedd fel velünk a kapcsolatot az info@kreditpontoskepzeskonyveloknek.hu email címen!

Regisztrációval kapcsolatos kérdések és válaszok:

Kattints a sorok előtti + jelre, hogy lásd a téged érdeklő választ:

Ennek több oka is lehet, kérlek lapozd át a következő kérdéseket is. A rendszer több ponton biztosított, mind a többszörös regisztrációk, mind a regisztrációs számok érvényessége tekintetében.

A konkrét okokra lentebb találsz megoldást.

Ebben az esetben nem tudsz újra regisztrálni a képzésre, mivel egyszer ezt már megtetted. Ez elsősorban a Te érdeked, a rendszer nem engedi, hogy kétszer vásárold meg a képzést.

Ha elfelejtetted a belépési adataidat, akkor az elearning oldalon kérhetsz új jelszót (ld. a következő fejezetben).

Ha úgy gondolod, hogy korábban nem Te regisztráltál az email címeddel, akkor feltétlenül értesíts bennünket!

A korábbi évek tapasztalatai alapján kifejlesztettünk egy automatikus ellenőrzést, amely a jelentkezésed pillanatában lekérdezi az NGM adatbázisából az aktuális mérlegképes regisztrációs számod státuszát.

Ha nem szerepel az élő regisztrációk között, akkor nem tudsz ezen a módon regisztrálni.

A hibaüzenet tartalmaz egy linket, ami egy olyan űrlaphoz vezet, amin regisztrálhatsz a képzésre regszám nélkül. (Ld. lentebb – „Nincs még regisztrációm”)

 

Arra a kérdésre, hogy miért nem szerepel a regisztrációs számod a minisztérium nyilvántartásában, sajnos nem tudunk választ adni.

Ez így van rendjén. Előfordulhat, hogy a mérlegképes regisztráció során a korábbi neveden (leánykori név, férjezett név, stb.) regisztráltál, ami azóta megváltozott, azonban a minisztérium felé ezt még nem jelezted, ezért a korábbi nevedet tartják nyilván.

 

Két megoldás lehetséges: Jelzed a változást az NGM felé, javítják és utána regisztrálsz a továbbképzésre. Ez hosszadalmas lehet és lemaradhatsz az aktuális kedvezményről.

A jobb megoldás: Elvégzed a továbbképzést, és miután jóváírták a krediteket, jelzed a minisztérium felé a változást és a következő alkalommal már mi is az aktuálisan helyes nevet kapjuk meg az NGM felől az ellenőrzés során.

A rendszer bizonyos esetekben, az ellenőrzések miatt csak akkor fogad el adótanácsadói regisztrációs számot, ha kitöltötted a mérlegképes regisztrációs számot és az érvényes.

 

Ha nincs (érvényes) mérlegképes regszámod, de adótanácsadói regisztrációs számod igen, akkor azt javasoljuk, hogy regisztrálj a képzésre regszám nélkül (ld. link a jelentkezési lapon) és jelezd felénk a feniteket és manuéálisan hozzád rendeljük a regszámodat.

A kreditpontos képzésre a regisztráció több lépésből áll.

Az egyes lépéseket csak akkor tudod tovább léptetni, amikor minden adatot helyesen megadtál az űrlapon.

Kérlek, ellenőrizd újra a megadott adatok helyességét és a hibaüzeneteket. Ha minden mező helyesen van kitöltve, a gomb megjelenik az űrlap végén.

A jelentkezéseket 2025. december 15-ig fogadjuk. Támogatást is csak eddig a dátumig biztosítunk hallgatóinknak. A korábbi évek tapasztalatai alapján azonban azt javasoljuk, ne hagyd az utolsó pillanatra a képzés elkezdését!

Ha az átutalásos fizetési módot választottad, kérlek az utalásnál pontosan add meg a díjbekérő sorszámát. A rendszer így be tudja azonosítani a befizetést és automatikusan megtörténik a beiratkozás és már küldjük is a belépési adatokat emailben!

Fontos! Ha egy cégnél többen regisztráltok, utalásos fizetés esetén minden díjbekérőt külön utaljatok el, a közleményben a helyes sorszámmal.

A rendszer a regisztrációhoz köti a díjbekérők sorszámát, ezért csak akkor hagyja jóvá a beíratást, ha az adott sorszámra érkezik a befizetés.

Díjazzuk hallgatóink hűségét, ezért mindenkorábbi hallgatónknak kínálunk egyedi kedvezményt a szezon elején.

Vannak továbbá olyan szervezetek, amelyek tagjai jogosultak bizonyos kedvezményekre, részükre szintén emailben, névre szólóan küldünk kuponkódot.

Promóciós időszakokban megnyitjuk a lehetőséget az egyedi kuponkód igénylésre is, mellyel jelentős kedvezményeket érhetsz el.

Sajnos az elmúlt évben tapasztaltunk visszaélési kísérletet is a kuponokkal kapcsolatban, ezért itt is felhívjuk a figyelmet arra, hogy egy kupont, csak egyszer vehet igénybe egy hallgató!

A kuponkódokat szigorúan nyilván tartjuk, érvényességük időhöz és adott esetben egy email címhez kötött.

 

Az általános kuponok egy meghatározott dátumig (általában a kampány záró napjának éjfélig) érvényes. Ezt követően ezek a kódok megsemmisülnek, a rendszer nem veszi őket figyelembe. Érdemes mielőbb beváltani.

 

Ha az oldalon igényeltél promóciós kupont, annak az érvényessége 5 nap. Az igényléstől számított 5. napon érvényét veszíti, amiről menet közben 5 napon át visszaigazoló levélben tájékoztatunk.

 

(Bónusz tipp: Ha tart még a kampány, aminek keretében igényelted, elképzehető, hogy tudsz újra igényelni…)

Bárkivel előfordul, hogy a bankkártyás fizetés soárn valamilyen hiba lép fel és a bank nem engedélyezi a tranzakciót – azaz a művelet hibára fut.

Két megoldást tudunk ajánlani ebben az esetben:

  1. Írj egy emailt arról az email címről, amelyikről regisztráltál, és töröljük a hibás regisztrációdat, majd regisztrálsz újra – remélhetőleg sikeres kártyás fizetéssel.
  2. Írj egy emailt arról az email címről, amelyikről regisztráltál, és kérd a fizetési mód változtatását utalásra. Ebben az esetben átállítjuk a regisztrációdat és küldünk egy díjbekérőt, ami alapján utalással kiegyenlítheted a képzés díját.

Mivel a duplikált regisztrációt nem engedélyezi a rendszer, ezért nem tudsz ismételten regisztrálni, amíg az elakadt folyamat fennáll.

Első lépésben nézd végig az itt feltett kérdéseket és válaszokat. Ha nem találod a kérdésedre a választ, vagy specifikus a kérdésed, kérlek írd meg emailben az info@reditpontoskepzeskonyveloknek.hu email címre. Kollégáink amint tudnak válaszolnak és megoldják a problémát!

Ha rendszer szintű probléma áll fent, arról minden hallgatónk értesítést kap emailben. A hiba kijavitását követően szintén emailben értesítjük valamennyi hallgatónkat.

2025. december 15. követően nem tudunk támogatást biztosítani a kurzusok elvégzéséhez

A Google Chrome böngészőben előfordulhat az a jelenség, hogy az „Iskolai végzettség” mezőt nem tudod kinyitni. Ebben az esetben kattints a mezőbe (sárgára vált a kerete) és a le-fel nyilakkal ki tudod választani a megfelelő végzettséget.

A legtöbb esetben a Firefox, vagy a Microsoft Edge böngészők ilyenkor is jól működnek – próbáld ezekkel megnyitni az oldalt.

Természetesen igen! Többen jeleztétek, hogy a mérlegképes könyvelői regisztrációhoz szeretnétek meghallgatni a kurzusokat, ebben az esetben, értelem szerűen még nincs mérlegképes regisztrációs számotok. Az e-learning kurzus meghallhatásáról ilyenkor manuálisan állítunk ki tanúsítványt.

 

A jelentkezési lap linkjét megtalálod az űrlapon a regisztrációs szám mező előtt, kérlek kattints rá és a megjelenő felületen regisztrálj a kreditpontos képzésre.

A megrendelésedhez tartozó bizonylatokat emailben küldjük meg a regisztráció, illetve a díj beérkezésekor az info@kreditpontoskepzeskonyveloknek.hu email címről. Kérlek keress rá a leveleződben, illetve a spam mappában is.

Amennyiben nem találod, kérlek írj nekünk emailt ugyanerre a címre.

Az átutalásos fizetéseket is automatizáltan kezeljük, ezért előfordulhat, hogy a rendszer nem érzékeli helyesen a díjbekérőhöz tartozó utalást (pl. a közlemény rovatban a díjbekérő sorszámában elütés van)

Fontos! Ha egy cégnél többen regisztráltok, utalásos fizetés esetén minden díjbekérőt külön utaljatok el, a közleményben a helyes sorszámmal. A rendszer a regisztrációhoz köti a díjbekérők sorszámát, ezért csak akkor hagyja jóvá a beíratást, ha az adott sorszámra érkezik a befizetés.

Ha ennek ellenére sem sikerül, írj nekünk emailt az info@kreditpontoskepzeskonyveloknek.hu címre és megkeressük az elakadást a folyamatban.

A beiratkozáskor előfordulhat, hogy a visszaigazoló levél spam mappába kerül, vagy gmail esetén a promóciók fül alá érkezik meg. Kérlek, ellenőrizd a postafiókod ezen mappáit is, vagy keress rá a levél feladójára: nevalaszolj@adoszabaszat.hu

Előfordulhat, hogy az űrlap kitöltése után a „Megrendelem a képzést” gombra kattintva látszólag nem történik semmi. Ennek több oka lehet:

  • Lassú az internet kapcsolat – ebben az esetben légy türelmes, a gomb felirata meg fog változni „Feldolgozás…„-ra és a regisztráció megkezdődik!
  • Valamiért megszakad az adatkapcsolat a kitöltés és az elküldés között – Töltsd ki ismét az űrlapot és küldd el!
  • Hiányzik egy kötelezően kitöltendő adat az űrlapról – Nézd végig a mezőket, a hiányzó adatnál hibaüzenetet találsz; javítás után küldd el a regisztrációt!

Ha egyik megoldás sem vezet eredményre, próbáld meg elölről kezdeni a regisztrációt. Kattints a főoldalra, vagy az emailben kapott regisztrációs linkre.

Ha ez sem vezet megoldásra, kérlek jelezd nekünk az info@kreditpontoskepzeskonyveloknek.hu email címen!

December 31. után nem tudod befejezni a képzést, az e-Learning felület lezár. (A PM egyébként sem fogadja el a késett teljesítést)

December 31. után nem tudod befejezni a képzést

Frissítsd a hallgatói oldalt az e-learning rendszerben, és kapcsold ki az összes szűrőt!

Ellenőrizd a hallgatói állapotod, az egyes kurzusok meghallgatásának befejezését, hallgasd végig az összes kurzust!

Ha így sem jelenik meg a letöltés lehetősége, kérlek írj nekünk az info@kreditpontoskepzeskonyveloknek.hu email címre és segítünk!

A rendszer a jelentkezéskor megadott adatokból dolgozik. Előfordulhat, hogy valamit elgépeltél.

Kérlek írj nekünk az info@kreditpontoskepzeskonyveloknek.hu email címre és segítünk!

Az ajánlói rendszer ahhoz az ajánlóhoz társítja a jutalékot, akinek az ajánlói linkjére a regisztrált hallgató először kattintott!

Ez azt jelenti, hogy ha Te ajánlottad először a képzést egy kollégádnak, akkor is Te leszel jogosult a jutalékra, ha később, egy másik kolléga ajánlásából érkezve regisztrál a hallgató. Éppen ezért érdemes minél előbb elküldened az ajánlást, hogy elsőként Tőled érkezzen a regisztrációs felületre az, akinek ajánlottad a képzést.

Fizetéssel, beiratkozással kapcsolatos kérdések és válaszok:

Kattints a sorok előtti + jelre, hogy lásd a téged érdeklő választ:

Ha az átutalásos fizetési módot választottad, kérlek az utalásnál pontosan add meg a díjbekérő sorszámát. A rendszer így be tudja azonosítani a befizetést és automatikusan megtörténik a beiratkozás és már küldjük is a belépési adatokat emailben!

Fontos! Ha egy cégnél többen regisztráltok, utalásos fizetés esetén minden díjbekérőt külön utaljatok el, a közleményben a helyes sorszámmal.

A rendszer a regisztrációhoz köti a díjbekérők sorszámát, ezért csak akkor hagyja jóvá a beíratást, ha az adott sorszámra érkezik a befizetés.

A megrendelésedhez tartozó bizonylatokat emailben küldjük meg a regisztráció, illetve a díj beérkezésekor az info@kreditpontoskepzeskonyveloknek.hu email címről. Kérlek keress rá a leveleződben, illetve a spam mappában is.

Amennyiben nem találod, kérlek írj nekünk emailt ugyanerre a címre.

Az átutalásos fizetéseket is automatizáltan kezeljük, ezért előfordulhat, hogy a rendszer nem érzékeli helyesen a díjbekérőhöz tartozó utalást (pl. a közlemény rovatban a díjbekérő sorszámában elütés van)

Fontos! Ha egy cégnél többen regisztráltok, utalásos fizetés esetén minden díjbekérőt külön utaljatok el, a közleményben a helyes sorszámmal. A rendszer a regisztrációhoz köti a díjbekérők sorszámát, ezért csak akkor hagyja jóvá a beíratást, ha az adott sorszámra érkezik a befizetés.

Ha ennek ellenére sem sikerül, írj nekünk emailt az info@kreditpontoskepzeskonyveloknek.hu címre és megkeressük az elakadást a folyamatban.

A beiratkozáskor előfordulhat, hogy a visszaigazoló levél spam mappába kerül, vagy gmail esetén a promóciók fül alá érkezik meg. Kérlek, ellenőrizd a postafiókod ezen mappáit is, vagy keress rá a levél feladójára: nevalaszolj@kreditpontoskepzeskonyveloknek.hu

 

A beiratási folyamat része, hogy minden egyes kurzusról külön kapsz egy-egy emailt, amiben szerepel a kurzus neve és tartlama, valamint az E-learning felület linkje is

Előfordulhat, hogy az űrlap kitöltése után a „Megrendelem a képzést” gombra kattintva látszólag nem történik semmi. Ennek több oka lehet:

  • Lassú az internet kapcsolat – ebben az esetben légy türelmes, a gomb felirata meg fog változni „Feldolgozás…„-ra és a regisztráció megkezdődik!
  • Valamiért megszakad az adatkapcsolat a kitöltés és az elküldés között – Töltsd ki ismét az űrlapot és küldd el!
  • Hiányzik egy kötelezően kitöltendő adat az űrlapról – Nézd végig a mezőket, a hiányzó adatnál hibaüzenetet találsz; javítás után küldd el a regisztrációt!

Ha egyik megoldás sem vezet eredményre, próbáld meg elölről kezdeni a regisztrációt. Kattints a főoldalra, vagy az emailben kapott regisztrációs linkre.

Ha ez sem vezet megoldásra, kérlek jelezd nekünk az info@kreditpontoskepzeskonyveloknek.hu email címen!

A kötelező mérlegképes kreditpontok megszerzésének határideje az év utolsó napja, azaz december 31. Ez az előadások meghallgatásának befejezését jelenti!

Nem javasoljuk, hogy az utolsó pillanatra hagyd, hiszen bármi közbejöhet az év végén, ami miatt kicsúszol a határidőből.

Háttér támogatást december 20-ig tudunk biztosítani, ezért javasoljuk, hogy legkésőbb akkorra tűzd ki a kreditpontok teljesítését!

Az előadásokat a hallgatás megkezdésétől számítva 60 napon belül be kell fejezned, máskülönben az ebbe fektetett időd elvész! Ha a végső határidőig még van idő, akkor újrakezdheted a hallgatást.

Javasoljuk, hogy amint lehet hallgasd meg az előadásokat! Egyrészt a határidő miatt, másrészt azért, mert egyben hallgatva sokkal többet tudsz belőle profitálni.

NEM! Semmiképpen se hallgass két, vagy több előadást egyszerre, mert ezzel elveszíted azokat a krediteket, amiket a párhuzamosan hallgatott előadésokkal szerenél. Az eLearning rendszer bizonyos esetekben előfordul, hogy engedi ezt a tevékenységet, de a PM felé megküldi a hallgatási naplót, amiben szerepel az előadások hallgatásának kezdete és vége. Ha átfedés van az időpontok között, akkor a tanúsítvány érvényét veszíti! Kérünk, erre fokozottan ügyelj!

December 31. után nem tudod befejezni a képzést, az e-Learning felület lezár. (A PM egyébként sem fogadja el a késett teljesítést)

December 31. után nem tudod befejezni a képzést

Frissítsd a hallgatói oldalt az e-learning rendszerben, és kapcsold ki az összes szűrőt!

Ellenőrizd a hallgatói állapotod, az egyes kurzusok meghallgatásának befejezését, hallgasd végig az összes kurzust!

Ha így sem jelenik meg a letöltés lehetősége, kérlek írj nekünk az info@kreditpontoskepzeskonyveloknek.hu email címre és segítünk!

A rendszer a jelentkezéskor megadott adatokból dolgozik. Előfordulhat, hogy valamit elgépeltél.

Kérlek írj nekünk az info@kreditpontoskepzeskonyveloknek.hu email címre és segítünk!

A jutalékokat és az egyes ajánlóhoz tartozó ajánlások állapotát az ajánlói oldalon tartjuk nyilván, külön-külön minden ajánló partnerünk számára. Lépj be az emailben kapott linken az email címeddel és jelszavaddal erre a felületre és látni fogod a hozzád tartozó ajánlások és jutalékok állapotát!

A jutalékokat év végén összesítjük és egyösszegben fizetjük ki ajánló partnereinknek.

Az ajánlói rendszer ahhoz az ajánlóhoz társítja a jutalékot, akinek az ajánlói linkjére a regisztrált hallgató először kattintott!

Ez azt jelenti, hogy ha Te ajánlottad először a képzést egy kollégádnak, akkor is Te leszel jogosult a jutalékra, ha később, egy másik kolléga ajánlásából érkezve regisztrál a hallgató. Éppen ezért érdemes minél előbb elküldened az ajánlást, hogy elsőként Tőled érkezzen a regisztrációs felületre az, akinek ajánlottad a képzést.

Tananyag hallgatásával kapcsolatos kérdések és válaszok:

Kattints a sorok előtti + jelre, hogy lásd a téged érdeklő választ:

Ha a kurzusok hallgatása során elakadtál, nem működik úgy a rendszer ahogy szeretnéd, akkor az alábbi linkre kattintva töltsd le a használati kisokosunkat, melyben képernyőképekkel és magyarázatokkal segítünk a rendszer eredményes használatában:

Kisokos letöltése pdf-ben

A kötelező mérlegképes kreditpontok megszerzésének határideje az év utolsó napja, azaz december 31. Ez az előadások meghallgatásának befejezését jelenti!

Nem javasoljuk, hogy az utolsó pillanatra hagyd, hiszen bármi közbejöhet az év végén, ami miatt kicsúszol a határidőből.

Háttér támogatást december 15-ig tudunk biztosítani, ezért javasoljuk, hogy legkésőbb akkorra tűzd ki a kreditpontok teljesítését!

Az előadásokat a hallgatás megkezdésétől számítva 60 napon belül be kell fejezned, máskülönben az ebbe fektetett időd elvész! Ha a végső határidőig még van idő, akkor újrakezdheted a hallgatást.

Javasoljuk, hogy amint lehet hallgasd meg az előadásokat! Egyrészt a határidő miatt, másrészt azért, mert egyben hallgatva sokkal többet tudsz belőle profitálni.

NEM! Semmiképpen se hallgass két, vagy több előadást egyszerre, mert ezzel elveszíted azokat a krediteket, amiket a párhuzamosan hallgatott előadésokkal szerenél. Az eLearning rendszer bizonyos esetekben előfordul, hogy engedi ezt a tevékenységet, de a PM felé megküldi a hallgatási naplót, amiben szerepel az előadások hallgatásának kezdete és vége. Ha átfedés van az időpontok között, akkor a tanúsítvány érvényét veszíti! Kérünk, erre fokozottan ügyelj!

December 31. után nem tudod befejezni a képzést, az e-Learning felület lezár. (A PM egyébként sem fogadja el a késett teljesítést)

December 31. után nem tudod befejezni a képzést

Frissítsd a hallgatói oldalt az e-learning rendszerben, és kapcsold ki az összes szűrőt!

Ellenőrizd a hallgatói állapotod, az egyes kurzusok meghallgatásának befejezését, hallgasd végig az összes kurzust!

Ha így sem jelenik meg a letöltés lehetősége, kérlek írj nekünk az info@kreditpontoskepzeskonyveloknek.hu email címre és segítünk!

A rendszer a jelentkezéskor megadott adatokból dolgozik. Előfordulhat, hogy valamit elgépeltél.

Kérlek írj nekünk az info@kreditpontoskepzeskonyveloknek.hu email címre és segítünk!

A gyakori kérdéseket folyamatosan bővítjük, ennek ellenére előfordulhat, hogy nem találod meg a kérdésedre a választ.

Ebben az esetben, bátran írj az info@kreditpontoskepzeskonyveloknek.hu email címre és segítünk megoldást találni a kérdésedre!